Şi, mă veţi zâmbi uitării…

_will_he_come__by_orangebutt

Alifantis, Umbra :

Şi, mă veţi zâmbi uitării…

Mă-ndepărtez de toate, lunecându-mă încet, uşor, şi lin şi moale…

şi mă duc, spre Tainicu-mi Tărâm, călcându-mi umbra ce mai sunt,

între două-trei acorduri de chitare…

Mă-nalţ fior din lacrima ce-am fost, mai aproape de Cer, iată, plec…

întinzându-mi aripi ponosite de dor spre etern, nicio urmă, regret,

refuzându-mi mereu să-m-aplec…

Şi mă duc, şi mă-nalţ, plec,  şi, mă zbor…  încet, lin, moale, în şoaptă, uşor,

nu mă uit înapoi, iau şi umbra-mi cu mine, o descântec acolo, departe a viu,

cu un licăr de fluier, pe-un nor…

Şi, mă veţi zâmbi uitării, cum firesc se uită toate, numai umbra-mi fi-va os,

fulgerând în câte-o noapte cu balade şi legende despre trupu-mi cel păgân…

numai sufletu-mi duios….

Sibilla

Uitarea e suprema mângăiere a tuturor, şi buni, şi răi.  ( Barbu Ştefănescu Delavrancea )

Uitarea este cea mai divină victorie.  ( Schiller )

circle_moon

Orânduire, amurg violet…

nu mai există noapte
tăcută ori stingheră
apusuri să culeagă
cu pasu-i neumblat
e tânăr întuneric
nevămuit de viaţă
ascuns, dar nu profetic
trimis din alte zări
din violetul clipei
deschide-voi culori
în alb şi negru numai
trimit sătul în şoaptă
risipei clipei care
aşteaptă nerăbdări….

Autor : Lucas

Melanjul de durere şi dorinţă naşte dorul. Care doare. Care alină.  ( Marius Dobrin )

Credinţa în Înviere este adevărata mângâiere în suferinţi, în lupta cu ostenelile şi cu greutăţile vieţii.  ( Sfântul Ioan Gură de Aur )

Sibilla&Lucas

muzica-Nicu Alifantis – youtube

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Şi, mă veţi zâmbi uitării…

  1. ŞuKăRiT zice:

    De Sfintele sărbători Pascale, vă doresc numai bine. Pentru tine Poetesă şi toţi sârbii noştri, cu mult drag .
    http://www.trilulilu.ro/OrthodoxSoldier/842eeae1f0578a

    Apreciază

  2. Augustin zice:

    Lumina Pastelui in adincul sufletului tau, asta iti doresc, dushe! Paste fericit!

    Apreciază

Lasă un răspuns

