Poem cu vulturi…

color-therapy-surround-yourself-with-colors-2

Poem cu vulturi…

Visele nu se risipesc, dar nici nu zboară dacă nu le dai aripi. ( Pablo Neruda )

Iubirea este o promisiune, iubirea este un suvenir, odată dat niciodată uitat, niciodată lăsat să dispară. ( John Lennon )

Poem

… dăruit Sibillei de Lucas

Din frunze ce se-nchid în amănunte

De prin păduri ce-şi stivuiesc tăcerea

O vietate dintr-un vârf de munte

Începe-n lume-a şti ce e durerea…

Departe de tumultul casei unde

Mijise ochi şi-şi începuse rostul

Domesticit nicicând n-a fost să fie

Deşi în lume rătăcea ca prostul…

Trecând peste iluzia de-o clipă

Tribut plătit încrâncenării sale

A retrăit un anotimp cu zâne

În burguri falnice, medievale…

Un soi de anamneză nelăsată

În voia sorţii de mulţimea caldă

Îi face pe-amândoi să mai revadă

Un vultur, ce-n lumină blând se scaldă…

Un negrăbit urcuş al luminării

Îşi face loc, tot mai adânc, sub pleoape

Spre peştera tăcerii şi-a durerii

Ce e, mereu, cu câte-un pas aproape…

Iar drumul, din triunghi către spirală

Îşi cere propriul drept către răbdare

E toamnă, bucuraţi-vă prieteni,

Vine o iarnă pentru toţi, cu Soare!…

( Autor – Lucas )

Iubirea este aripa dăruită de Dumnezeu sufletului, pentru ca să urce până la El. ( Michelangelo )

Vulturi…

( pentru Lucas )

Şoptindu-ţi fulgi de nea prin păr, ţi-am dezmierdat tăcerea,

cu basme de demult, mereu frumoase… tu, ţi-ai uitat durerea..

şi ce-am să fac în aşteptarea ploilor de maci şi sânzâiene, ştii,

de-am să-ţi adulmec pasul cu cireşe-amare zăpăcite-n simfonii…

Chemându-mă din arămii poeme, mi-ai sfâşiat febril veşmântul,

învăluindu-mă cu flăcări rouă, reinventându-mă fior în gândul

ce-ţi zămislise ţie soarta de cine ştie cine, spre vom cunoaşte care,

pocal cu viu miracol, şi, mi-ai zâmbit pe buze cu poftă şi mirare…

Ne-am smuls adâncurile din înalturile lăcrimate-n miez de sferă, vii,

şi am zvâcnit spre-naltu-adânc tot vulturi, însă altfel, mai copii…

Sibilla

11

” Sufletul meu nu poate găsi o scară către Rai decât prin frumuseţea pământului . ”  ( Michelangelo )

” Când sunt lovite, sufletele tari nu sângerează ci, luminează .  ( Andreea Trifu )

” Atâta timp cât sufletul ascultă muzică şi se află sub influenţa acesteia, el operează în mod inconştient cu o formă mai înaltă de aritmetică, se acordează involuntar ”   ( Leibniz )

” Sufletul să fie întotdeauna la fel cu gândul, gândul în vorbe şi vorba cu fapte, căci numai astfel vei obţine un echilibru, între lumea ta şi lumea din afară. ”  ( Liviu Rebreanu )

Sibilla&Lucas

imagini preluate de pe google.ro

muzica preluată de pe youtube

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Oaspeţi, Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

7 răspunsuri la Poem cu vulturi…

  1. corinacretu zice:

    O zi frumoasa, Sibilla! Multumesc pentru materialul anterior, despre Saptamana Patimilor. De am putea sa fim mai buni si sa si invatam din toate Patimile Domnului… Cu drag.

    Apreciază

  2. mihaella1 zice:

    Foarte frumos materialul Sibilla:). O zii buna in continuare!! Cu stima, Mihaela.

    Apreciază

  3. Paul zice:

    Multa frumusete aici, precum sufletul tau!

    Apreciază

  4. Cred ca sufletele noastre sunt vulturii.
    Un Paste minunat va doresc tie si ingerasului tau

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc, tuturor, cu mii de scuze pentru absenţă !

    @@Corina Creţu,
    Mulţumesc din suflet, Corina ! Tu eşti deja-n Lumină şi EL te va ajuta mereu şi-ţi va fi alături, pentru că eşti un OM pentru Oameni !
    Succes, împliniri binemeritate, respecte şi stimă !
    Sibilla

    @mihaela1,
    Mulţumesc frumos pentru aprecieri şi-mi cer scuze pentru absenţă pe mess, sunt puţin ţintuită la pătuc, dar voi reveni curând .
    cele bune, sănătate şi Iubire, cu drag,
    Sibilla

    @Paul,
    Mulţumesc din suflet, prieten drag 🙂
    Fii binecuvântat, să ai parte de Senin, Iubire şi bucurii mereu !
    preţuire,
    Sibilla

    @James Crissilv,,
    Frumos spus 🙂
    Sărbători în Lumină alături de Minunatele tale flori !!!
    respecte şi admiraţie,
    Sibilla

    Apreciază

  6. Ovidiu zice:

    Salut draga Sibilia,
    am trecut pe la tine ca mi-a fost dor.
    Vulturii imi plac.

    Sarutarii.
    O.

    Apreciază

  7. Sibilla zice:

    @Ovidiu,
    Mulţumesc frumos 🙂
    Şi mie-mi va fi dor, de fiecare din voi în parte !
    Eu sunt un vultur sacru, ţi-am povestit câte ceva…
    Sărbători în Lumină !
    calde îmbrăţişări sibiline,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

