Ce sete…

19-edelweiss-berguen-roessli-ch

Ce sete…

Ştiu că dragostea şi barajele sunt totuna: dacă laşi o fisură pe unde să se poată strecura un firicel de apă, în scurt timp acesta va face să se prăbuşească întreaga construcţie – şi vine o clipă când nimeni nu va mai putea stăpâni forţa viiturii.
( Paulo Coelho )

Ce sete…

cuvintele-mi respiră cerul frânt,

cu lacrimi de magnolii-n vânt..

mi-e sete,

adulmec apa, mă tresar cântând,

rup versurile, le pitesc pe-un gând,

portrete,

ating tăcerile cu glezna tremurând,

mă scutur de dureri dar, uit să râd,

mi-e sete…

Sibilla

” Pentru el umblu singuratică în lume, ochii mei însetaţi îl caută şi fluieraşul său răsună neîncetat în inima mea. ” ( Rabindranath Tagore )

Sibilla

muzica Andre Rieu – youtube

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Ce sete…

  1. maminineta zice:

    Sibilla, cum tu ai baut din izvorul cunoasterii iti va fi intotdeauna sete.

    Apreciază

  2. Mihnea Georgescu zice:

    Maijko, fericiţi cei însetaţi…

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc frumos pentru popasul la taclale cu Sfinxul 🙂

    @maminineta,
    Ca-ntotdeauna, gânduri de suflet, cuvinte frumoase, îţi mulţumesc, dragă prietenă !
    Adevărat, de când mă ştiu, mi-a fost sete, de… multe 🙂
    Un sfârşit de săptămână agreabil , bucurii şi împliniri de suflet !
    preţuire,
    Sibilla

    @Mihnea Georgescu,
    Bre cameleon, adevăr grăişi tălică, firişiţi cei însetaţi şi zminciţi cei ce nu doresc să-şi ostoiască setea, sau cei pentru care strugurii sunt mereu acrii 😉 :))
    dobro vecer, machidoane, un sfârşit de săptămână pe placul matale, afacerile mai întâi, am încheiat citatul , MG 😉
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

