” Virgil Măgureanu e un fraier ! ”

” Virgil Măgureanu e un fraier ! ”

1183568859

Azstalos, Mihăilă şi Măgureanu… Şarpele cu ochelari = Fraier !

N-am păţit demult una ca asta… Aţipesc cu telecomanda lângă mine. Pesemne că m-am răsucit în somn, pentru că urmărisem cu băieţelul meu desene animate educative, asta ţin minte. Visasem că mi-e sete, foarte sete şi m-am trezit… în acel moment, ochii îmi privesc drept în ecranul televizorului. OTV, un Vadim calm, senin, zâmbitor, tocmai rostea limpede, clar, ca şi când era de la sine înţeles : ” … Măgureanu e un fraier, da, e un fraier… ”…

Reluăm, aţipesc urmărind desene animate cu băieţelul meu, adorm, mă trezesc… mi-e sete, foarte sete, dau să mă ridic, ochii ţintesc ecranul TV, un Vadim Tudor, senin, calm, surâde sec şi aruncă, ca şi când ar fi cel mai firesc şi cunoscut fapt : ” … Măgureanu e un fraier, da e un fraier… ”…

Opresc tot. Mă ridic, merg să beau apă… Îmi caut de lucru prin bibliotecă şi-mi fulgeră o idee : ” de ce Mihai Mihăilă, Imre, de ce nu… John ? ”… în fine, alung tresăririle aistea şi mă-avânt pe mess, cât beau cafa, îmi zic… Îl dibuiesc pe unul, un nepot, zic : ” ce faci mă ? ”, el sec : ” mă leşi, mă bag la Fifa, la cs m-au dibuit ăştia că am coade ! ”… Hopa, i-auzi, ” coade ”… Peste tăt pe unde întorci capul, coduri, coade, chestii…

sarpe

Liniştea dinaintea furtunii…

Pe ici, pe colo, câte-o scenetă… mult zgomot pentru nimicuri, aparent, calm, resemnare şi totuşi… o linişte ce nu prevesteşte nimic bun… O lume-n aşteptarea furtunii ce pare să-ntârzie, o lume de ” profeţi ”, fraieri, păcălici şi păcăliţi, o lume-n căutarea Dumnezeului care Tace ! O lume-nsetată de… apă, Apă Vie !

La ” plinirea vremii ”, vom afla ” De ce Dumnezeu Tace ? ”, pentru că noi,oamenii, nu am înţeles încă modestia lui Dumnezeu : ” Să învingem nepăsarea noastră faţă de tăcerea vorbitoare a lui Dumnezeu . ”… şi iar vă zic : e Timpul Treziei, pentru că doar cei treji vor găsi Calea spre Devenire !

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la ” Virgil Măgureanu e un fraier ! ”

  1. Mihnea Georgescu zice:

    La ceas de seară vin Revelaţiile Durerii vorba lui Lev Şestov, evreu creştinat, maijko…

    Aşa e, am făcut aceeaşi facultate (de Filosofie) ca Tribunul şi Conu’ Astaloş, ptiu, să nu mă deochi, că suntem în Postul Paştelui!

    Avusei o Revelaţie, drugarica, au ce? Hai să ne dăm mâna, acum, că se apropie Vaskrisenia, să îmbrăcăm haine albe…

    Apreciază

  2. Ovidiu zice:

    Sibilia, vezi la mine un articol haios cu trei VIDEO.
    Cel mai recomandat este Vadim-Rona Hartner

    http://stirea.wordpress.com/

    Apreciază

  3. Sibilla zice:

    Mulţumesc de vizită, drajilor 🙂

    @ Mihnea Georgescu,
    Tălică ştiezi bre machidoane că făpturica sibilină are un anume har…
    Timpul va demonstra că ştiu ce spun, nimic nu spun întâmplător.
    Astaloş, că-mi vine să sudui dar… Postul, nah, înfrânează-mi Zalmoxe limbarniţa :))
    Ia de-acilea, cameleonule :
    ” Pare-se că există două teorii, cu totul potrivnice, despre originea speciei umane: Unii susţin că omul coboară din maimuţa, alţii ca a fost creat de Dumnezeu. Se ceartă grozav. Eu unul cred că se înşeală şi unii şi alţii. Teoria mea este următoarea: cei care cred că omul coboară din maimuţă, coboară cu adevărat din maimuţă şi alcătuiesc o rasă aparte, în afara rasei oamenilor creaţi de Dumnezeu şi care cred şi ştiu că au fost creaţi de Dumnezeu. ” ( Lev Şestov )
    Tatăl să ne lumineze bre, că noi…. 🙂
    Vorbele, faptele, gândurile să le potrivim pe Calea Bună, veşmintele acoperă doar, iar în faşaSfinxului laşi veşmintele deoparte 😉 🙂
    hai să trăieşti, numai bine,
    Sibilla

    @Ovidiu,
    Hvala lepo 🙂
    Fusăi pelatine de dimineaţa, mai trec să văd şi video, apoi spun, promit .
    O dupăamiază-n Lumină şi senin pe cerul sufletului tău !
    calde îmbrăţişări,
    Sibilla

    Apreciază

  4. codeus zice:

    D-zeu e aici Sibillo.dar oare noi suntem aici?.ocupati de ziua de azi de cea de maine.uitam ca D-zeu e AICI.E in fiecare fibra a noastra e in frunza de pe copac abia infrunzit.e in picurul de apa care parca stingher se prelinge de pe floarea abia inflorita a unui pom.Ramane doar sa-l simtim sa ne deschidem usa sufletului larg sa intre aer de…primavara si Dumnezeire.D-zeu sa ne aiba in paza sa,sa avem puterea de al simtzi si a ne bucura de prezentza Sa.toate cele bune.

    Apreciază

  5. Ovidiu zice:

    Sibilia scumpa,
    multumesc frumos.
    Calde sarutari.
    Ovidiu.

    Apreciază

  6. Sibilla zice:

    @codeus,
    Frumos spus !
    Da, Dumnezeu e pretutindeni şi e Iubire, aşa e !
    Lumină şi Senin îţi doresc, numai bine,
    Sibilla

    @Ovidiu,
    🙂
    Am fost la tine-n casă 😉 N-am spus mare lucru, azi am bântuit pe cărările poesiei şi zicerile Părintelui Savastie, i-am citit o carte-n părculeţ … Dar, e semn că voi mai trece pe la tine 🙂 Mă ierţi, da ?
    calde îmbrăţişări sibiline,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

