Tot mai săraci…

ion-dolanescu-gorjule-gradina-dulce-edc-421-_1211977293

Tot mai săraci…

Ion Dolănescu s-a stins în urmă cu două ore… Dumnezeu să-l hodinească-n pace ! Pe Cer, surâde încă o Stea, steaua pe care s-a mutat, Floarea de Colţ a Gorjului… Ne-a lăsat moştenire, frumuseţea nestematelor folclorului oltenesc. Cu siguranţă, o Voce de Aur pe care n-o vom uita ! Dumnezeu să-l ierte !

Ion Dolanescu – „M-am nascut langa Carpati” :

Ion Dolanescu si Ionut Dolanescu – Vino feciorasul tatei :

Mai săraci cu un OM… rămânem cu bogăţia tezaurului folcloric şi amintiri de neuitat… una din valorile pe care avem datoria morală să le cultivăm generaţiilor viitoare, din Respect, pentru tot ce-au făcut Ei, pentru noi, românii !

lumanare

Viaţa, dublu mixt

Trăiesc aici, dar mă simt că sunt departe,
Din ce în ce mai singur şi mai trist,
Nici nu mai ştiu cât pot să rezist,
Închis într-un ziar şi într-o carte.

Mă-ncredinţez iluziei deşarte
Că mă salvează regăsirea-n Christ,
Dar, vai, ajung un fel de dublu-mixt,
Cu viaţă-n minus şi cu plus de moarte.

Şi, totuşi, nu m-a ocolit norocul,
Deşi mi-a fost întotdeauna greu,
Şi-am transformat în foc destinul meu
Ca, azi, cenuşa să rezume focul.

Şi de-aş cădea, aşa cum cere jocul,
Ca să devin o piesă de muzeu,
Eu tot îi mulţumesc lui Dumnezeu
C-a-ntârziat şi-aşa, prea mult, sorocul.

( Adrian Păunescu )

*******

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

muzica preluată de pe youtube

poezie Adrian Păunescu – http://www.romanianvoice.com

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

