A fost ca-n poveşti…

A fost ca-n poveşti

img_8357

Da, pentru noi, aşa a fost, ca-n poveşti… dar, Povestea lor, abia acum începe, Mile şi Ramona Cărpenişan, sunt la-nceput de Drum, un drum în doi…

Ne-am ţinut de cuvânt, toţi, c-aşa-i cu sârbii…

Mile mi-a promis că vom dansa pe mese, se ţinu de cuvânt, şi eu şi Ramo… batakande, d-apoi cum ! Precinii ai mai buni au fost prezenţi, absenţii au primit învoire, din motive obiective, cu promisiunea lor fermă că nu ratează ce-o mai fi… şi, ne-am ales cu amintiri de neuitat, cu prieteni pe viaţă ! Casă de Piatră Mirilor şi nouă, dă-ne Doamne putere să … tot facem faţă, că nu-i de glumă cu ei, Cărpenişenii noştri !

Biljana Jevtic – Nista ne brini :

img_8266

Dovada clară…. dacă a reuşit careva ” să-i ia faţa ” sârbului… ete nah, Sibilla şi Ramona, chiar au făcut-o ! N-au reuşit nici americanii, nici Băselul, nici albanezii, nici antenele, nici irakienii… nima-n lume, doar noi, ” că-ntre două nu te plouă ”, da eşti tare şi UNUL e MILE ! Are Mile şi Regină, pe Ramo, are şi Arkană, pittbull, că dacă aud ceva, apoi zic şi io cum zice şi el pentru mine : auuuuuu… Izvini, Mile, dar, eu şi Ramo, aia şuşoteam, primiserăm semnale de la ” tigrii ” prezenţi că cică je dobro şi jurarăm în unanimitate, Mile Cărpenişan nu e singur, da-i al nostru, aviz ” amatorilor ” … La care fază, subscriu şi clujenii şi timişorenii şi bucureştenii şi… păi dară..

Biljana Jevtic – Uzmi Ago sto ti drago :

img_8274

Ăi mai tari folkişti, Gabi Mirică, Alex de Jimbolia, Sibilla… între două batakande, atacam… păi ce ne dădeau tonul ” inculpaţii ” : Mile şi Ramo, Ursu, Groparu, Crivăţ, Hădean… că altfel , noi am fost ” paşnici ”, ei şi numai ei sunt vinovaţii fără vină… uite cum ne-au aliniat ! Şi-am tot cântat folk, până spre dimineaţă la 5, un singur bai o fo. Crivăţ şi Groparu, nemulţumiţi că noi, grupul vesel nu pronunţăm bine nush ce cuvinte, ne-au măscărit, vai steaua noastră şi ne-au tot pus să reluăm da capo ” Aşe beu oamenii buni… ” până ce or fo ei mulţămiţi, nah, dacă o fo musai, apoi noi cu plăcere… executarea, că dacă ei s-or intitulat şăfi.. mno, da ce-i al lor i-al lor, le au, nimic de comentiraş.

Biljana Jevtic Sarajka devojka, Bosa mara Bosnu Pregazila :

img_8090

Mile şi Ramo, la Primărie… câteva secunde înainte de-a deveni familia Cărpenişan… emoţii mari, dar, sârbul nostru a ” comis-o ”, aşa cum a promis, i-a promis şi şi-a promis, ” Prinţesa mea Ramo… o fac Regina mea ! ” şi da, a fost ca-n poveşti ! O poveste care pentru ei, Mile şi Ramona Cărpenişan, abia a început… Ziveli Mile j Ramona Cărpenişan !!!

pahare_sampanie_miri_coloana_inimilor1

Şi-altă dată, şi-altă dată, o s-o facem şi mai şi mai lată…

Sibilla

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Oaspeţi, Pilde şi „aduceri aminte”... și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la A fost ca-n poveşti…

  1. i.o.flavius zice:

    Servus!
    Frumoasa intimplare si frumos povestita!
    Cele bune!

    Apreciază

  2. ionborgo42 zice:

    Niko.
    Chiar ai jucat pe mese?Acesta-i obicei sarbesc de nunta?Sau tie iti place distractia la cote inalte?Vezi cate intrebari ti=am spus? Si asta ca eu nu mai pot participa la astfel de evenimente decat cu sufletul.Sa le dea Domnul ani multi impreuna,copii frumosi si sanatate iar tie mult drag de la ,tata Borgo 🙂

    Apreciază

  3. ionborgo42 zice:

    PS.Multam pentru dedicatie.Frumoasa muzica.Pa ! 🙂

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc !

    @Flavius,
    Mirii noştri sunt frumoşi şi, Povestea lor de iubire 🙂

    numai bine, un sfârşit de săptămână agreabil,
    Sibilla

    @tati Borgo,
    Da, da, da… chiar aşa 😉 🙂
    Am urcat pe mese, muzika srpska pacima me, deasupra prafului de nouri , acolo sunt eu, m-au tratat ca pe-o regină, dar, m-au şi înfiat, mă cocoloşesc foarte şi mă alintă şi-i iubesc rău şi ei pe mine, Mile şi Ramo sunt deosebiţi, nu glumesc !
    Da, tot ce-şi doresc, împlinit să fie, Casă de Piatră, Mirilor Noştri !!!
    Şi din partea mea pentru tati drag, cu şi mai mult drag :

    numai bine tati Borgo,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

