Cine se naşte în ploaie…

2vrx08p

Cine se naşte în ploaie…

Iubirea este o promisiune, iubirea este un suvenir, odată dat niciodată uitat, niciodată lăsat să dispară. ( John Lennon )

Iubirea este viaţă. Şi dacă îţi lipseşte iubirea, îţi lipseşte viaţa. ( Leo Buscaglia )

Adrian Sarmasan – Cine se naste in Ploaie :

img_47717

„Dorinta de a fi iubit pentru ceea ce esti in tine insuti este o reflectare a Inimii lui Dumnezeu care se oglindeste in inima noastra.”

Fii ploaia mea…

Nici nu mai ştiu…

era parfumul tău şi… viu,

ploua cu Lună şi cu Sori,

îţi sărutam surâsul cu viori,

şi mă-mbătam cu vocea ta…

din roua-ţi caldă mă trăznea,

magnolia… miros de stea,

tu, eu, magnolia ta..

Nici nu mai vreau…

pretexte firele de iarbă n-au,

de ce-aş căuta un licăr de senin

aiurea, ori de unde ştiu, nu vin,

te am pe tine, ploaia mea, a mea…

eu te respir, tu mă răsai… ceva,

şopteşte-mă magnolie în ploaia ta,

fii ploaia mea …

Sibilla

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate de pe google.ro

muzica-youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Cine se naşte în ploaie…

  1. Cand totul te apasa si sta sa te infranga, aici la tine te incarci cu energie! 🙂

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @George Şerban,
    Vă mulţumesc frumos 🙂
    De câte ori mă apasă… : şi-aşa-mi vine câte-un gând, să plec pe păduri cântând … mai trântesc o postare, mai vine la taclale cu Sfinxul câte un OM deosebit şi mă răsare din nou zâmbet 🙂
    calde îmbrăţişări de suflet,
    Sibilla

    Apreciază

  3. Socks zice:

    E foarte frumos articolul. Merci pt publicare… 🙂

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    @Socks,
    Mulţumesc.
    numai bine, o primăvară bogată-n realizări, împliniri, bucurii,
    Sibilla

    Apreciază

  5. dadatroll zice:

    Eu stiu alt cantec tot cu ploaia da cu diarea.

    Apreciază

Lasă un răspuns

