Mea culpa !

Mea culpa !

ruga

În ultimele săptămâni, am postat pe Sfinx777 , numitele Tablouri Mioritice , semnate Liviu Elmmar şi care au un alt autor, după cum am aflat de curând …

Se cuvine şi e corect să fac rectificarea de rigoare, toate rândurile Tablourilor Mioritice aparţin Doamnei Eugenia Reiter !

Elmmar a … uitat să specifice autorul de drept, astfel încât s-a creat o confuzie regretabilă dar nu şi ireparabilă. Prin urmare, Tablourile Mioritice sunt dăruite Sfinxului de către colegul Elmmar şi au ca autor : Eugenia Reiter ! Mea culpa !

http://eugeniareiter.weblog.ro

Se impun scuze puublice Doamnei Eugenia Reiter pentru confuzie şi voi adresa cu această ocazie, menită a limpezi situaţia neplăcută dar pe care-o vom depăşi cu un schimb de zâmbete, Felicitări şi admiraţie sinceră, scrierilor domniei sale !

Stimă şi respect ,


Sibilla

P.S. Voi corecta, menţionând autorul … promit !

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Atitudini, Oaspeţi și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Mea culpa !

  1. eugenia reiter zice:

    multumesc frumos:)

    daca domnul Liviu Elmmar a postat textul meu inseamna ca i-a placut.
    nu stiu cine este dumnealui

    fumez si ma gandesc
    si-ti rasfoiesc blogul

    un blog sensibil
    ca tine, banuiesc:)

    cu admiratie
    eugenia reiter

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @eugenia reiter,
    Eu vă mulţumesc pentru că aţi înţeles ceea ce pentru mine rămâne de neînţeles deşi, sincer, nici nu vreau a înţelege, mă refer la lecţiile de viaţă pe care mereu le iau drept .. lecţii de viaţă.
    Zâmbesc şi meditez la firul de iarbă, firav în aparenţă şi totuşi mereu se iţeşte din noroaie, în fiecare primăvară ….
    Cu toată sinceritatea vă mărturisesc că şi mie îmi plac scrierile domniei dumneavoastră, mult ! Felicitări !!!
    stimă şi deosebit respect şi, încă o dată mulţumiri pentru atenţionare şi scuzele mele sincere pentru TOT ,
    Sibilla

    Apreciază

  3. ELMMAR zice:

    Doamnei Eugenia Reiter,

    Sunt convins ca aveti dreptate.
    Intamplarea a foat asa:
    In hartiile mele am gasit ceva care avea ca titlu- (text),fara a fi semnat.Nu imi amintesc de unde a aparut.L am trimis Sibillei si poate confirma ca am ezitat sa i dau acceptul sa l posteze.Recitindu l am crezut ca este un text al meu mai vechi.N a fost asa.
    Va rog foarte mult sa mi iertati greseala absolut neintentionata si promit ca mi fac ordine in arhiva.
    Citesc cu mare placere versurile dumneavoastra,descoperindu va cu emotie la recomandarea amicului meu Cornel.
    Inca odata ,scuze!

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    @Elmmar,
    DA ! Adevărat, mi-ai trimis un ” calup ”, trei ” tablouri mioritice ” printre ele şi ” Sibilla ”, adevărat că eu dorisem în două rânduri să-l postez şi da ai tot ezitat … Mi-au plăcut tare mult versurile, mult . Aşa este !
    Am cerut scuze, am spus clar şi limpede , MEA CULPA, MEA !
    Datoram scuze publice Doamnei Eugenia Reiter şi am câştigat, sper un suflet frumos şi da, toate le iau ca lecţii de viaţă, concluzionând, în pierdere nu sunt dar e corect să fac ceea ce se impune atunci când e … să fie …
    Simţiţi voi izul surâsului primăvăratic în jur … ?

    VIS DE VANT…

    zorile de-mi plang in palma,
    le zambesc timid, a teama,
    dintr-o lacrima ma-mbat
    sarutand-o si, astept…
    sa ma mangaie-n petale,
    ma vor risipii din cale,
    pe-o aripa de poesie
    si-a tristetii simfonie,
    inca o surad, respir,
    roua cu iz de pelin…
    zamislindu-ma culoare,
    voi fii toamnei la picioare,
    doar un suflet si… atat…
    mica frunza, vis de vant….
    Sibilla

    Se zice că primăvara ies Regii la război, totuşi, îţi spuneam mai deunăzi, într-o dimineaţă că ” mă simt ca un ghiocel , ai râs şi-ai repetat ” … ca un ghiocel .. ” … ” da măi, sunt singură la Tribunal şi zâmbesc şi mă simt ca un ghiocel ” … ” păi, … e bine ” …
    Ştii, azi s-a întors Zoran şi mi-a adus de la Lescoviţa … ghioceii mei… miros a majka mea … 🙂
    Zăpăcite-s sibilele astea … no hai să zâmbim primăverii !
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

