Nikolas Mrak – muzika srpska !

Nikolas Mrak – muzika srpska !

Nikolas-Mrak – Video2 – http://www.nikolas-mrak.de.vu :

Home Videos Channels Community

Nikolas-Mrak – http://www.nikolas-mrak.de.vu – Harmonika:

Nikolas-Mrak – Video2 – http://www.nikolas-mrak.de.vu :

Audiţie plăcută, vouă, tuturor !

Sibilla

muzika srpska – youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Nikolas Mrak – muzika srpska !

  1. Nickolay Kotev zice:

    Dear Friend!
    Welcome to my „Blog”, with electronic adress URL: http://nikotev.wordpress.com/
    In the new variant of the blog there are very much new informers, themes, banners and analisys by the variouse problems of the military history and policy. They will be very interesting for you! In the world system of the cybersytes, the blog received a high mark „578”. Your friend Nikolay Kotev

    Apreciază

  2. Dejan zice:

    Splendid !

    Cel putin interpretarea la armonica m-a lasat fara grai si-am inceput sa dansez singur prin casa. Ii depaseste pe multi „maestri” ai acordeonului…

    O zi buna, Sibilla !

    Dejan

    Apreciază

  3. ionborgo42 zice:

    Niko,
    Te-am can neglijat zilele acestea. Probleme domestice mi-au ocupat tot timpul disponibil si dupa cum stii eu noapta dorm 😛 huhurezii ca voi stau de veghe pe bloage,Treaba lor.Ei o sa aiba riduri la batranete,ca io am.
    Acesti copii talentati ma fac sa cred ca lumea are un viitor.
    „Tamo daleko” sa „acolo departe” acolo in nesfarsit unde dragostea-i vesnica .Imi aduci aminte de o poezie postata de tine mai in toamna,extrem de sensibila, care ma face sa fredonez un cantec rusesc,al tineretii mele „daleko,daleko!”.Cred ca stii ca sunt un mare admirator al culturii ruse ,mai precis al culturii slave.Muzica ,poezia,beletristica slava este deosebita. Pentru a o intelege trebuie neaparat sa intelegi spiritul slav.Tot asa si acest talent prezentat de tine.Si ca el sunt multi,foarte multi.Cu drag,tata Borgo 🙂

    Apreciază

  4. instalatorul zice:

    Frumos. Bravo!

    Apreciază

  5. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc, tuturor !

    @Nikolay Kotev,
    Thans mr friend !
    Have a nice day .
    Sibilla

    @ Dejan,
    Nepoţelul meu Marco m-a ” atenţionat ”, Nikolas Mrak are si-un site, caut şi-ţi trimit link, şi mie-mi place mult, e promiţător de foarte, foarte, foarte bun ! După cum mă exprim, deduci tu cam ce moravac şi zikijna kolo am încins şi eu pe aci 😉 :))
    zdravo , druje, Dejane,
    Sibilla

    @tati Borgo,
    Dobrodosli, tati drag, mare bucurie 🙂
    Mi-a fost dor şi dor şi dor, recunosc absolut… aproape tot 😉
    Ziua sunt pe redute tati, medic, instanţe, citesc, mă şi hodinesc, noaptea doar mă ştiţi , zâsăi eu bine că-s fiica zbuciumată, tati 🙂
    Să fie spiritul slav ” tartorul ” …
    Numai bine, sănătate şi multe, multe zâmbete şi-mbrăţişări sibiline, cu mult drag şi respect !
    Sibilla

    @Instalatorul,
    Hvala lepo 🙂
    Puştiul e nemaipomenit, azi dimineaţa înainte de-a ieşi pe uşă am zis să-mi ridic niţel moralul cu o fărâmă de frumuseţe.Muzika srpska mereu mă … ridică !
    Numai bine, vă mulţumesc frumos pentru vizită !
    respecte şi preţuire,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

