Tablou mioritic : ” … oglinda lacului … sunt ”

Tablou mioritic : ” … oglinda lacului … sunt ”

inger

Dacă puteţi să rămâneţi singuri, absolut singuri, fie doar şi o singură clipă, ego-ul va muri, eul va muri. Ego-ul nu există în sine; el este întotdeauna în relaţie cu cineva. ( Osho )

Înainte de a muri vreau să lupt pentru viaţă. ( Paulo Coelho )

*******

…dar o banala comoditate ma obliga sa te iert pentru ca sa ai puterea sa te uiti la cer cand simti ca mori.
Imi dau seama ca am iubit, ce vorba-i aia nu vezi ca inca ma mai doare si luptandu-ma cu vantul observ cum soarele ma omoara cu fiecare zi?
Ma gandesc sa ma gandesc la tine…nici nu mai stiu de ce ma gandesc, oricum e greu pana gasesc un motiv intemeiat.
Nu stiu ce sa cred…probabil nici nu meriti,probabil esti total opusul celei din capul meu dar ce-ar fi viata fara vise si riscuri?
In seara asta pixul meu scrie mai gros… dar ce usor e sa cuceresti…si ce greu e sa fii acolo cand trebuie. Doar un film alb-negru vad uneori, nimic mai mult,nimic mai putin doar un nenorocit de film alb-negru… cum se indreapta oamenii catre nicaieri si le place!
Abia astept sa ne intalnim,sa uit si sa fiu uitat.
Uneori am impresia ca o sa ma trezesc mort si o sa fiu mai fericit.
M-ai lasat sa cred ca esti altcineva…
…si ce optimist eram…
Am pierdut rasaritul si astazi n-o sa ma culc pana nu o sa-mi vad rasaritul.
Ma intreb cand o sa pot sa-ti fur si eu tie noptile si sa vorbesc cu ele?
Ce n-as da sa mai cred cum credeam…ca atunci cand inima unui inger sangera si ploua peste noi doi cu bomboane de nisip!!!…

Liviu Elmmar

themightyangel-web

A spune cuiva „te iubesc” înseamnă de fapt „tu nu vei muri niciodată”. ( Sfântul Augustin )

*******

Undeva, într-un colţ de stâncă vie ponosită, plânge un înger … de ce spun mulţi că îngerii n-au lacrimi ? …

Te-am cules în mine ca să-ţi păstrez zâmbetul pentru … nicicând şi-am obosit păzindu-l, şi m-am furişat în balade ca să-mi clătesc aripa-n roua munţilor, degeaba … tu nu crezi în miracolul zorilor, eu mi-am vândut nopţile pe-o taină atlantă şi am furat glezna Lunei să-mi hodinesc tristeţea pe pleoapa-i surâs, şi-am oftat cu sânzâiene … nimeni n-a înţeles, nici nu e de pătruns vreo tălmăcire, îndrăznisem să mă-nalţ deasupra cuvintelor frământându-mi tăcerile-n argint … am căzut, a câta oară … oare vei săruta parfumul a mă ridica sau vei privi imparţial arcuşul ce mă va cânta în Marea Trecere … da, ai dreptate, mă vei şopti vânt, mă vei doini culoare, mă vei aşterne zăpadă-n vis şi … mă voi topi lin, tăcută, eliberându-ţi zâmbetul, înapoindu-ţi nopţile … mă vei ierta ! …

Sibilla

Cei care iubesc profund nu îmbătrânesc niciodată; ei pot muri din cauza vârstei înaintate, dar vor muri tineri. ( Arthur Wing Pinero )

the Moment – Chopin :

[youtube=http://www.youtube.com/watch?v=gIe9Iqpm3Yw&feature=related

Dacă sunteţi întrebaţi „Ce este moartea?”, răspundeţi „Adevărata moarte este ignoranţa”. Câţi morţi printre cei vii? ( Pitagora )

Ce înseamnă moartea? Nimic mai mult decât o clipă. ( Paulo Coelho )

Liviu Elmmar&Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Chopin – youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Oaspeţi și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tablou mioritic : ” … oglinda lacului … sunt ”

  1. Minunate cuvinte, am ramas in loc, cucerita de aceasta imagine-indemn: sa putem crede cu tarie, „ca atunci cand inima unui inger sangera si ploua peste noi doi cu bomboane de nisip!!!…”
    N-as vrea sa mai pierd nici un rasarit plin de profunzimi!
    Sa ne zambim, dincolo de tristeti, dincolo de dureri!
    O seara placuta si bogata in energii ce zidesc!
    Sper ca esti bine, sis!
    Sa ne reauzim sanatoase si voioase! 🙂

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    Mulţumim frumos, sis 🙂
    Un mic dar, ţie Pescăruş Argintiu :


    calde îmbrăţişări sibiline sis,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

