Tablou mioritic : ” Pe malul unei lacrimi … ”

Tablou mioritic

64805982_d919846099

Pe malul unei lacrimi …

Sunt ultim hidalgo,din ultimul secol
Crescut intr-un patio ramas nepavat,
De maini cu bacante cu iz de miracol
Din ultimul secol,ultim depravat …

Liviu Elmmar

53836

… pasind in urma zilelor de ieri ma simt prea departe sa ma auzi si parca prea aproape sa ma simti atunci cand vantul care aduce ganduri vii, vine in fiorul rece al suflarii dorind sa fie pasul.Langa un pahar de gand citesc din rafturi goale ,calatorind in negru si in gol in zile inguste,auzindu-mi chemarea sfidata de lumina ,zbatandu-se in numar de ani pe acoperisuri batute de vant.
In gara uitata privesc cum se moare la nasterea cerbilor, privesc lumi dragi ce se despart cu regret ca nu doresc sa-mi fie regine.
Taci in gandul meu obosita de vise si dorul inchiderii in lemn, privind prin ochiuri de vitralii ochii tai ce plang sub genele mele. Un fulg as vrea sa las peste icoana plina de cari, vestejita de focul transpirat in ceasuri moarte.
Unde imi este mirarea cu zgomot mut de suflete uscate?
Te-am atins cu gandul la vreme de seara cand certandu-mi valetii incercam sa-ti intru sub piele sa ma incalzesc. Lasa-mi versul sa se inece intr-un decor imaginar acolo unde un lautar baut, cu dor de duca incepe ca devenire sa fie in cafeaua de dimineata.
Portile omenirii se inchid, visul devine haotic,iluziile dor,intr-o dulce destramare a vorbelor oamenii fug de oameni astupand raspunsurile.
Mai este o singura intrebare,eu voi mai vrea vreodata sa fie din nou noapte?
Am si eu Arcadia mea.

Liviu Elmmar

lumina_vista_by_yubby

Şi eu am fost în Arcadia cuvintelor: abia am… scăpat!  ( Costel Zăgan )

Cărunteţea lui Dumnezeu, zăpada-n Carpaţi şi halatul medicului – atât a rămas curat în lumea asta.  ( Grigore Vieru)

ELMMAR

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Oaspeţi și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Tablou mioritic : ” Pe malul unei lacrimi … ”

  1. leo zice:

    în sfârşit…
    bonus, articol Aya…
    şi peste 10.000 de vizitatori pe noul Sfinx…
    zi plină şi în virtual, nu doar în meandrele concretului vieţilor noastre…

    Apreciază

  2. Sibilla zice:

    @Cerber de Sfinx,
    Adevăru-i că iubesc lacrimile-nalte ca izvoraş de surâs, sufletele-nalte ce ” văd ” în profunzime … şi nu-ncetez a lua notiţe şi tresar a bucurie că pot asta, rămânând totuşi EU …
    Statistica să mă lase-n pace că e grele pt făpturica sibilină, recunoaşte mai bine că adusăşi numai oaspeţi de soi nobil, suflete miracol , uite d-aia mă laud io că am Şef cum n-are nima 😉 🙂
    pe malul cald, şoptit al unei lacrimi ..
    genunchiul sibilin a hodinit din patimi,
    şi-am râs cu Lună şi am plâns cu soare,
    adulmecând parfumul altei căprioare ..
    de-acuma parcă mai molatec doare,
    dorul atlanţilor , culoarea elegiilor nemuritoare …
    Săptămână rodnică Sfinxului nostru, Sânzianule !
    Te ocupi tălicăde oaspeţii noştri aleşi, de prietenii de suflet, de vizitatori, preiei tura de zi, două schimburi, sibilina se tresare-n aura nopţii … 🙂
    Şi să-mi ţii pumnişorii strânşi dacule liber, am nevoie, da sufletule ? Da. 😉
    zdravo,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

