Iubesc să … te iubesc !

34dance

Iubesc să … te iubesc !

Iubirea înseamnă să ne descoperim în alţii şi să fim încântaţi de această descoperire.  ( Alexander Smith )

Iubirea este înţelegerea dificilă a faptului că altceva în afară de sine este real.  ( Iris Murdoch )


Celine Dion – I Surrender :

Iubesc să te iubesc …

iubesc să te iubesc, din miezul tău, zvâcnesc,

mă taie roua-n limpezime, doare, înverzesc,

şi parcă nu-mi mai pasă că nouri mă strivesc,

din colb, noroi, zăpadă, răsar şi mă zâmbesc ..

sunt eu, eşti tu, din stâncă mă curg doină, te iubesc,

ce dacă nu-ţi ating gura cu boare, cresc, iubesc …

Sibilla

Spune întotdeauna ce simţi şi fă ceea ce gândeşti. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea dormind, te-aş îmbrăţişa foarte strâns si l-aş ruga pe Dumnezeu să fiu păzitorul sufletului tău. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când te voi vedea ieşind pe uşă, ţi-aş da o îmbrăţişare, un sărut şi te-aş chema înapoi să-ţi dau mai multe. Dacă aş şti că asta ar fi ultima oară când voi auzi vocea ta, aş înregistra fiecare dintre cuvintele tale pentru a le putea asculta o dată şi încă o dată până la infinit. Dacă aş şti că acestea ar fi ultimele minute în care te-aş vedea, aş spune „te iubesc” şi nu mi-aş asuma, în mod prostesc, gândul că deja ştii.  ( Gabriel Garcia Marquez )


curcubeu

Surâs …

mi-am rătăcit bătăile inimii, pe urmele zâmbetului tău,

crezusem că-i o toană dulce-amăruie şi-mi va trece …

dar, glezna unui gând răzleţ a sângerat, am tresărit a rău,

străinul devenit, oricine dar nu  eu, doinea şoptind trezire,

zvâcneam, mă îmbătasem cu-apă rece …

am revenit la matcă jurând, să nu mai plec, mă vreau întreagă,

căutasem în balada ploilor în doi, senin şi, m-am susprins oloagă,

n-am şters nici urme, nici păreri de rău, nimic din ce mă-ncearcă,

mă voi zbura cândva deasupra şoaptei din noroi, mai obosită ..

însă eu, surâsul care sunt şi inima-mi mai-naltă …

Sibilla

youdk0

Speranţa nu este convingerea că lucrurile vor lua o întorsătură bună, ci convingerea că ceea ce faci are sens indiferent ce întorsătură iau lucrurile.  ( Vaclav Havel )


Sibilla

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate de pe google.ro

muzica preluată de pe youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

