Elegie …

43248

Elegie…

surâs, din umbra unui gând de-ai tresări…

nu ştiu,  de te-aş  iubi, nu te-aş iubi, sau aş  doini,

aripa de mi-ai clipoci în chihlimbaru-ţi sărutată,

din mângâierea-ţi voi trosni alin, să-ţi fiu plecată

dorinţelor, să le întâmpin cu miresme de argint…

şi să te râd în apa-mi vie, înspre tine să mă-ntind,

iubind, iubind, iubind… ah, doruri cum şi cât cuprind,

a noastră elegie-atlantă, zvâcnită şoaptă din colind…

Sibilla

lumina-thumb-250-0-18

Poate ca pentru lume esti doar o singura persoana, dar pentru o anumita persoana esti intreaga lume.  (Gabriel Garcia Marquez)

A iubi înseamnă, poate, a lumina partea cea mai frumoasă din noi.  (Octavian Paler)

Sibilla

imagini preluate de pe google.ro

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Elegie …

  1. g1b2i3 zice:

    O melodie de dragoste.

    Apreciază

  2. ELMMAR zice:

    Salut Sibillache!

    1…Ce drek te strofoci atata pentru putzipalmistul alcoolic din deal…d’al in boc!
    2…danke pentru melodioasele trimiteri…le iubeam.
    3…iubirea noastra este comuna…Nichita domn.
    4…cred ca ma poti ajuta(banuiesc ca lucrati in acelasi imobil),sa-mi regasesc un mare prieten de care nu mai stiu nimic de 20 de ani…sa luam legatura pe mail,il stii.
    5…The pa si astept!

    Apreciază

  3. maminineta zice:

    Frumoooos,ma pierd in elegie, fur din miresme si ma bucur…

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    Mulţumesc frumos , tuturor !
    @Gabi,
    Hvala lepo drugarica 🙂
    Ce bine că eşti

    E o întâmplare a fiinţei mele
    şi atunci fericirea dinlăuntrul meu
    e mai puternică decât mine, decât oasele mele,
    pe care mi le scrâşneşti într-o îmbrăţişare
    mereu dureroasă, minunată mereu.

    Să stăm de vorbă, să vorbim, să spunem cuvinte
    lungi, sticloase, ca nişte dălţi ce despart
    fluviul rece în delta fierbinte,
    ziua de noapte, bazaltul de bazalt.

    Du-mă, fericire, în sus, şi izbeşte-mi
    tâmpla de stele, până când
    lumea mea prelungă şi în nesfârşire
    se face coloană sau altceva
    mult mai înalt şi mult mai curând.

    Ce bine că eşti, ce mirare că sunt!
    Două cântece diferite, lovindu-se amestecându-se,
    douâ culori ce nu s-au văzut niciodată,
    una foarte de jos, întoarsă spre pământ,
    una foarte de sus, aproape ruptă
    în înfrigurata, neasemuită luptă
    a minunii că eşti, a-ntâmplării că sunt.
    ( Nichita )
    seară senină,
    Sibilla
    @maminineta,
    Şi eu mă pierd, şi fur niţel iz, apoi, mă-nchid, nu-mi permit slăbiciuni, nu acum, poate, cândva … 🙂
    Viata mea se iluminează

    Părul tău e mai decolorat de soare,
    regina mea de negru şi de sare.

    Ţărmul s-a rupt de mare şi te-a urmat
    ca o umbră, ca un şarpe dezarmat.

    Trec fantome-ale verii în declin,
    corabiile sufletului meu marin.

    Şi viaţa mea se iluminează,
    sub ochiul tău verde la amiază,
    cenuşiu ca pământul la amurg.
    Oho, alerg şi salt şi curg.

    Mai lasă-mă un minut.
    Mai lasă-mă o secundă.
    Mai lasă-mă o frunză, un fir de nisip.
    Mai lasă-mă o briză, o undă.

    Mai lasă-mă un anotimp, un an, un timp.
    ( Nichita )
    @ELMMAR,
    Zâmbesc cu drag acestui ” salut Sibilache” 🙂
    Salut, majkă !
    Subscriu şi nu mă strofoc, mesaje subliminale, zâsăi, pi limba ” măriei ” sale, par tare zmucită, ja znam, dar, dar, dar … deseori mă alint ca un copil la gândul că-i tresaltă corasonul ” succesuri ” di succesuri vâzând ce răsfăţ primeneşte şi revarsă ea, ” prostimea ” pe coroana-i di zăus apus…. 😉
    Dacă pot ajuta şi e-n putinţa mea, sigur că da ! Să sperăm că nu e vreun ” admirator ” al făpturicii sibiline, că deh, mulţi mă luară di pol position la grila de start spre necunoscut, cumva am cam reuşit a mă strecura, nuşh cât, dar nici nu mă las 😉 🙂
    Poveste sentimentală

    Pe urmă ne vedeam din ce în ce mai des.
    Eu stăteam la o margine-a orei,
    tu – la cealaltă,
    ca două toarte de amforă.
    Numai cuvintele zburau intre noi,
    înainte şi înapoi.
    Vârtejul lor putea fi aproape zărit,
    şi deodată,
    îmi lăsam un genunchi,
    iar cotul mi-infigeam în pământ,
    numai ca să privesc iarba-nclinată
    de caderea vreunui cuvânt,
    ca pe sub laba unui leu alergând.
    Cuvintele se roteau, se roteau între noi,
    înainte şi înapoi,
    şi cu cât te iubeam mai mult, cu atât
    repetau, într-un vârtej aproape văzut,
    structura materiei, de la-nceput.
    ( Nichita, anumit sufletelor pereche din univers )

    Vin acuşi ! The zdravo !
    Sibilla

    Apreciază

  5. ELMMAR zice:

    TABLOU MIORITIC(sau”L-am uitat pe basescu in pivnita,templul iubirilor sale”)

    “Intr-o seara,sufletul vinului canta in sticla”-Charles Baudelaire

    ……stiti bine ce m-a apucat!
    …….asa ca, in zgubilitismul ce ma caracterizeaza,completat cu o nebunie datorata varstelor,m-am gandit sa-mi fac o bucurie si sa-l invit pe basescu la un sprit,eu fiind fara prihana in asemenea activitati extrauterine.
    Incalcand propria-mi lege,l-am invitat direct in pivnita dar ce mai conteaza o incalcare a unei legi de catre un muritor de rand.
    L-am rugat sa-mi permita sa-i pun o bratara cu cip si un cercel marcat in ureche(l-am lasat sa-si aleaga urechea).
    -“Vin la gheata!”-aud din pivnita.
    Ca sa nu existe lovituri in cutuma satului romanesc i-am inteles mesajul asistential, ca doar de 18 ani romanii sunt obisnuiti sa li se dea…si i-am dat.
    Doamneee,acest ilegalist in Istoria Romanilor este pur si simplu un Cernobil al spriturilor!Si ca mesajul civic sa fie complet in incurabila mea naivitate,i-am spus ca in politica nu totul e imagine, asa ca i-am dat sa citeasca vol. I din “Prostia la romani”…si am plecat.
    Din ce in ce mai incet, ca o tamburina surdo-muta,se aude un cantec gutural:
    -“Boir un petit coup c’est agreable”…….singura expresie invatata dupa francofonie.
    …..iar eu ascult Funeral Mist-The Devil’s Emissary!
    ……si ce vin bun si mult aveam!!!

    Dumnezeule,cate lumi intr-o tara cat lacrima!!!

    Apreciază

  6. Sibilla zice:

    @ELMMAR,
    ” Dumnezeule,cate lumi intr-o tara cat lacrima!!! ”
    Gecială !!!
    Zi senină pe Cerul sufletului tău !
    respecte,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

