Daleko …

Daleko …

Jasmin Stavros in Sandi Murovec – Muri – Vem, da je varala :

Prietenia este floarea unei clipe şi fructul timpului.  ( A von Kotzebue )

Unii prieteni sunt umbre, nu apar decât când e Soare.  ( Mihail Sadoveanu )

Prietenia este o delicată legătură a sufletelor prin o armonie în cele mari şi bune.  ( Goethe )

Fii prieten cu toţi oamenii, dar cu gândul petrece singur!  ( Sfântul Isaac Sirul )

Cel mai bun prieten e lumina. Oferă totul şi nu cere nimic niciodată.  ( Mariana Fulger )

Un prieten adevărat îţi ştie slăbiciunile, dar îţi arată calităţile, îţi simte temerile, dar îţi întăreşte credinţa, îţi cunoaşte îngrijorările, dar îţi eliberează spiritul, îţi recunoaşte defectele, dar îţi subliniază posibilităţile.  ( William Arthur Ward )

Sunt oameni care au nevoie de prieteni pentru a-i urî şi a-i vinde. ( Nicolae Iorga )

quiet_solitude

Chipul tau

Şi-n lumea asta sufocată

De-atâtea suflete ingrate,

În care aeru-i mai scump

Decât o sută de păcate,

Mi-e umbra singurul prieten

Ce încă nu m-a părăsit

Şi cutele adânci pe frunte

Vădind că timpul n-a murit.

Doar chipul tău se odihneşte

Surprins pe-a ochiului retină.

În lumea asta-ntunecată

El îmi e singura lumină.

( Aurelia Tarniceri )

Trebas mi – Darko Filipovic :

Am nevoie ..

am nevoie de … mine,

mă strig, îmi răspund,

uneori e mai bine,

să tac, să m-aud …

am nevoie de … toate,

să mă pot înălţa,

să mă scutur din noapte,

înspre inima mea …

Sibilla

Sasa Kapor – Tajno moja :

Taine …

am ascuns de zminteala fiarelor, samburii Lunei,

cândva, vor răsări Luceferi, oglinzi, ori, ochiul brumei,

m-am şoptit rouă-n mine şi-am nins păcatele tăcerii vii,

pe fire de lumină, umbre, apoi, m-am furişat în poesii …

Sibilla

Lepa Brena – On nevoli me :

Dacă-n sufletu-ţi de zare,
Zămislit de vechi canoane,
Se vor nărui altare
Şi s-or prăbuşi icoane,

Dacă viforul de spaimă
Brazde va tăia din tine,
Dacă-nşelătoarea faimă
Te-o purta pe căi străine,

Dacă flacăra iubirii
Se va stinge în durere,
Dacă Legiuirea Firii
O vei crede doar părere,

Tu ridică ochii-n ceruri
Şi cerşeşte cu sfială
Strop de sfinte adevăruri
Şi descântec de-ndoială.

( Pavel Coruţ – Poezie )

Sibilla

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

muzika preluată de pe youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Pilde şi „aduceri aminte”..., Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Daleko …

  1. Sibilla zice:

    On, ne volimeeee….
    Îhîm, cânt, cânt şi… zâmbesc, zâmbesc, e timpul să… mă iubesc un picuţ, hvala, Lepo 😉
    J, hvala lepo , druje moje, Mile, za sve…. tu ai fost azi cel ce mi-ai zis că ” renunţarea la renunţare ” e valabilă ŞI pentru mine ! Înainte de toate, mereu ai fost şi-ai rămas un OM !
    RESPECT !
    Ah…. ce drag mi-e, vorovesc eu cu dumneamea laora fix 4 dimi, deci… zoea je, nea te… dar, m-am redescoperit şi e semn că…. renasc 😉 Ziveli, Niko ! 🙂

    Apreciază

Lasă un răspuns

