Iubirea mea, e-adevărat …

unicorni-ghiaccio

Iubirea mea, e-adevărat …

Iubirea? Ce-i iubirea? se gândea el. Iubirea stă în calea morţii. Iubirea este viaţa. Tot, tot ce înţeleg, înţeleg numai pentru că iubesc. Tot ce există, există pentru că iubesc. Totul e legat numai de iubire. Iubirea este Dumnezeu şi, când mori, înseamnă că tu, o particică din iubire, te întorci la izvorul veşnic al tuturor lucrurilor.  ( Lev Tolstoi )

Mihaela Runceanu – E-Adevarat, Iubirea Mea :

Iubirea mea, e-adevărat …

iubirea mea, e-adevărat, nu doare,

nici muntele, de-ai să mă-nalţi din mare,

din Cer de-ar fi să frângi baladă rouă,

iubeşte-mă, aripă-mi fii, mă plouă …

Sibilla

c-11492

Trebuie să creşti încet, la fel cum cresc copacii.  ( Lev Tolstoi )

Culege clipele de fericire! Lasă-te iubit, iubeşte! Este singura realitate, restul e nerozie.  ( Lev Tolstoi )

volimte_500

În iubire nu există mai mult sau mai puţin. Energia se întemeiază pe iubire, dar iubirii nu-i poţi porunci.  ( Lev Tolstoi )

Ileana Sipoteanu – Sa-mi dai o aripa sa zbor :

Tot ce pot să înţeleg, înţeleg doar din cauză că te iubesc.  ( Lev Tolstoi )

copiadimyspacebackgrounbv6

iubesc să iubesc, ce iubesc să iubesc … iubesc..

Sibilla

citate preluate de pe http://www.citapedia.ro

imagini preluate de pe google.ro

muzica preluată de pe youtube

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla poesii și etichetat , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Iubirea mea, e-adevărat …

  1. ionborgo zice:

    Niko,fata mea !
    Cu acest catren,din post,mi-ai dovedit ca am dreptate.
    Este magnific prin sens,Atat.Cu drag si duminica frumoasa,tata Borgo:)

    Apreciază

  2. Pingback: RONI, RONI, BAT ZION « Mihnea Georgescu

  3. Nea Costache zice:

    Iata ca eterna muza, ce a inspirat de mii de ani poetii vremurilor de demult, IUBIREA, ii da tarcoale si Sibillei noastre drage, reusind, ca in tot ceea ce face, prin citatele, clipurile si mestesugitele-i stihuri, sa o urce si ea, pe acel piedestal de cristal pe care-l merita. Iubirea, izvorata din El si revarsata peste noi, se cuvine a ne umple sufletele pentru semenii nostri. Ce pacat ca acest sentiment nu-l incearca toti oamenii! Numai iubirea naste pace si liniste, afectiune si solidaritate interumana, respect si dragoste pentru toate creatiile si creaturile Lui. Sa ai o duminica frumoasa si o saptamana plina de realizari si impliniri.

    Apreciază

  4. Sibilla zice:

    Vă mulţumesc frumos ! 🙂
    @tati Borgo,


    Duminică frumoasă tati drag, în rest … tac 😉
    Totuşi, iubirea

    Şi totuşi există iubire
    Şi totuşi există blestem
    Dau lumii, dau lumii de ştire
    Iubesc, am curaj şi mă tem.

    Şi totuşi e stare de veghe
    Şi totuşi murim repetat
    Şi totuşi mai cred în pereche
    Şi totuşi ceva sa-ntâmplat.

    Pretenţii nici n-am de la lume
    Un pat, întuneric şi tu
    Intrăm în amor fără nume
    Fiorul ca fulger căzu.

    Motoarele lumii sunt stinse
    Reţele pe căi au căzut
    Un mare pustiu pe cuprins e
    Trezeşte-le tu c-un sărut.

    Acum te declar Dumnezee
    Eu însumi mă simt Dumnezeu
    Continuă lumea femeie
    Cu plozi scrişi în numele meu.

    Afară roiesc întunerici
    Aici suntem noi luminoşi
    Se ceartă-ntre ele biserici
    Făcându-şi acelaşi reproş.

    Şi tu şi iubirea există
    Şi moartea există în ea
    Îmi place mai mult când eşti tristă
    Tristeţea, de fapt, e a ta.

    Genunchii mi-i plec pe podele
    Cu capul mă sprijin de cer,
    Tu eşti în puterile mele,
    Deşi închiziţii te cer.

    Ce spun se aude aiurea,
    Mă-ntorc la silaba dintâi,
    Prăval peste tine pădurea:
    Adio, adică rămâi.

    Şi totuşi există iubire
    Şi totuşi există blestem
    Dau lumii, dau lumii de ştire
    Iubesc, am curaj şi mă tem.
    ( Adrian Păunescu )
    calde îmbrăţişări,tati Borgo,
    Sibilla
    @druje Mihnea,
    hvala lepo druje 🙂
    Dacia nemuritoare Popor Ales !
    Pentru tine :

    Adrian Păunescu Steaguri albe

    Mă rog cu puterea cuvântului
    Pentru copiii pământului,
    Mă rog cu dulceaţa colinzilor
    De sănătatea părinţilor.

    Florile, florile dalbe,
    Iar pe lume steaguri albe.

    Mă rog cu lumina minunilor
    În amintirea străbunilor,
    Mă rog cu nădejdile omului
    De echilibrul atomului.

    Florile, florile dalbe,
    Iar pe lume steaguri albe.

    Mă rog cu putinţa mătuşilor
    Contra venirii cenuşilor,
    Mă rog cu blândeţea din flaute
    Un happy end să ne caute.

    Florile, florile dalbe,
    Iar pe lume steaguri albe.

    Mă rog cu pecete de fulgere
    Să ne ferim de distrugere,
    Mă rog cu puterea cuvântului
    De sănătatea pământului.

    Florile, florile dalbe,
    Iar pe lume steaguri albe.
    ( Adrian Păunescu)
    Duminică senină, Mihnea !
    zdravo,
    Sibilla
    @Nea Costache,
    Eu m-am născut cu ea-Iubirea în suflet, nu mă lasă şi n-o las 😉 🙂


    Făt-Frumos

    Oameni, oameni, fraţii mei,
    Disperaţii, fericiţii,
    V-aţi spălat de superstiţii,
    De demoni şi dumnezei.

    Însă-i nu-i destul folos
    Dacă peste tot ce este
    V-aţi spălat şi de poveste,
    L-aţi pierdut pe Făt-Frumos.

    Vin la voi acum plângând,
    Gura-mi sângeră ca rana,
    Unde este Consânzeana,
    În ce bolţi, pe ce pământ?

    Mă ridic plângând de jos,
    Ca la un pierdut examen,
    Unde vă e basmul, oameni.
    Ce-aţi făcut cu Făt-Frumos?

    Făt-Frumos n-a existat,
    N-a stat nimănui în cale,
    Era numai visul moale
    Al vreunui trist băiat.

    Mai visaţi de vreţi să fiţi
    Fericiţi cu capu-n pernă,
    Feriţi epoca modernă
    De rigizi şi scofâlciţi.

    Din prea mult entuziasm
    Să nu spargeţi Voroneţul,
    Daţi-i voi mai mare preţul,
    Oameni, mai râvniţi la basm.

    Voi, care aveţi copii,
    Nu-i lăsati sub gând satanic,
    Să respire sterp, mecanic,
    Ca şi când nu ar fi.

    Doborâţi himera jos,
    Oameni, reveniţi în lume,
    Pe umana noastra culme
    Regăsiţi pe Făt-Frumos.

    Făt-Frumos şi toţi ai lui,
    Fiincă unde nu-i poveste
    Lume nu-i şi om nu este
    Şi, de fapt, nimica nu-i.

    El venea la noi pe jos
    Şi ni l-au răpit piraţii,
    Vameşi vigilenţi, redaţi-i
    Actele lui Făt-Frumos.

    Daţi-i viaţa înapoi,
    Ochii mari, mişcarea buzii,
    Făt-Frumosul din iluzii
    Şi frumos numai prin voi.
    ( Adrian Păunescu )
    Duminică minunată olteanului meu drag !
    numai bine,
    Sibilla
    @ Leo,

    Totuşi, iubirea

    Şi totuşi există iubire
    Şi totuşi există blestem
    Dau lumii, dau lumii de ştire
    Iubesc, am curaj şi mă tem.

    Şi totuşi e stare de veghe
    Şi totuşi murim repetat
    Şi totuşi mai cred în pereche
    Şi totuşi ceva sa-ntâmplat.

    Pretenţii nici n-am de la lume
    Un pat, întuneric şi tu
    Intrăm în amor fără nume
    Fiorul ca fulger căzu.

    Motoarele lumii sunt stinse
    Reţele pe căi au căzut
    Un mare pustiu pe cuprins e
    Trezeşte-le tu c-un sărut.

    Acum te declar Dumnezee
    Eu însumi mă simt Dumnezeu
    Continuă lumea femeie
    Cu plozi scrişi în numele meu.

    Afară roiesc întunerici
    Aici suntem noi luminoşi
    Se ceartă-ntre ele biserici
    Făcându-şi acelaşi reproş.

    Şi tu şi iubirea există
    Şi moartea există în ea
    Îmi place mai mult când eşti tristă
    Tristeţea, de fapt, e a ta.

    Genunchii mi-i plec pe podele
    Cu capul mă sprijin de cer,
    Tu eşti în puterile mele,
    Deşi închiziţii te cer.

    Ce spun se aude aiurea,
    Mă-ntorc la silaba dintâi,
    Prăval peste tine pădurea:
    Adio, adică rămâi.

    Şi totuşi există iubire
    Şi totuşi există blestem
    Dau lumii, dau lumii de ştire
    Iubesc, am curaj şi mă tem.
    ( Adrian Păunescu )


    Duminică frumoasă, duşo! 😉 🙂
    Sibilla

    Apreciază

  5. ionborgo zice:

    Niko!!
    Ma coplesesti si in acelasi timp ma uimesti prin a ma confirma.Multumesc din suflet,Cu drag,tata Borgo. 🙂

    Apreciază

  6. mă bucur pentru această postare a ta.
    Să iubeşti, în asta este inclusă şi lumea, cu bune şi cu rele, şi destinul tău şi tot ce nu ştii să iubeşti.

    Apreciază

  7. Sibilla zice:

    @tati Borgo,
    eu vă mulţumesc 🙂

    Sănătate, zâmbete şi împliniri tati drag !
    Şi încă un dar muzical :

    respecte şi preţuire ardelean de ispravă,
    Sibilla

    Apreciază

  8. Sibilla zice:

    @Gabriela Savitsky,
    Hvala lepo minunato 🙂
    Un dar muzical şi pentru tine suflet frumos :


    Am să învăţ să mă iubesc, Gabriela, cândva … 🙂 Eşti un OM BUN şi o prietenă minunată, mulţumesc !
    zdravo drugarica,
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

