SI TOTUSI…

SI TOTUSI

si totusi va veni o vreme cand,
iubirea nu va sta in umbra unui gand,
si totusi se va naste timpul cand,
vom pune pret mai mare pe Cuvant…

si totusi, visul ratacit prin lacrimi,
si soapta furisata-n rugaciuni,
vor revarsa in craterul cu patimi,
Lumina datatoare de minuni…

si totusi, exista Speranta…
durerea mai pleaca, uneori in vacanta,
si, totusi, undeva, exista o lume,
unde vom fii primiti cei fara nume…

si totusi, exista ceva…
in sufletul tau,
in inima mea,
in gandul tau,
in privirea mea…
si totusi… exista Ceva!

SIBILLA POESIS

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

12 răspunsuri la SI TOTUSI…

  1. Marcel zice:

    Surioaro exista pt fiecare ceva …
    frumos ca de obicei }{

    Apreciază

  2. Dan Pop zice:

    Foarte frumoase versuri. Spune-mi ai gandit-o ca un răspuns la ultimul vers din „Floare Albastră” a lui Eminescu? Cred că e un fel de răspuns al Speranţei la neîmplinirile vieţii. Dar oare omul este dator să întreţină Speranţa sau Speranţa dă un motiv de viaţă omului?

    Apreciază

  3. sfinx667 zice:

    Dan Pop, ” un optimist este intruchiparea umana a primaverii „, zice Susan J Bessonette… eu zic ca merita sa ne straduim, sa ne incrancenam a nu ne resemna, sa zambim sperantei, sa fim doar noi, sa iubim si astfel respiram ” motivul „..daca ne simtim insuficienti noua insine, ne lipseste ceva… vrem acel ceva, daca exista deci motivatia, dorinta de a darui si a primi iubire, atunci va fii si mobilizare… vom face ceva..fiecare asa cum ne pricepem, dar, asta e doar o opinie, cu respectul cuvenit pt orice alta mai bine si mai profund conturata, toti tanjim a fii iubiti…:) Iti multumesc frumos pentru incurajari Dan, si, nu ma abtin ca-s unicorn ca si marele Eminovici, deci, recunosc, eu iubesc si ideea de iubire, nu renunt, merg inspre ea, pana cand ma va gasii:)}{}{}{
    Sibilla-Poesis

    Apreciază

  4. sfinx667 zice:

    multumesc alina, esti o deosebita, o petala de ghiocel :){
    Sibilla Poesis

    Apreciază

  5. sfinx667 zice:

    Marcel, sigur ca exista..uite te am pe tine de inger ce ma vegheaza si e mare lucru:) Multumesc suflet bland:)}{
    Sibilla Poesis

    Apreciază

  6. anais}{ zice:

    }{}{}{}{}{}{}{}{}{}{
    este atat de trista si atat de frumoasa SI TOTUSI atat de plina de realitate

    Apreciază

  7. Marcel zice:

    Sorela din nou arunc un zambet 🙂

    Apreciază

  8. sfinx667 zice:

    … l-am prins din zbor, l-am cuprins in causul dorului, e zambetul meu, si, l-am sarutat, apoi…i-am redat libertatea..sa zboare, sunt atatia cei care au nevoie fie si numai de un mic zambet… ne costa ceva sa daruim zambete mai des…???
    multumesc frumos fratioare 🙂 }{
    SIBILLA

    Apreciază

  9. sfinx667 zice:

    Totusi iubirea peste blestem….da duso, hvala lepo duso moja …
    🙂 )()()(

    Apreciază

Lasă un răspuns

