CIUTA…

                                                    CIUTA…..

174dd807-98b5-76e9-48bc-4aabbc426a7e

de-ar fi sa ma prefac ca-s muta

nu-mi daruii mila, nici ciuda,

imprastie dezgustul de-ti par sluta…

sunt Eu, aceeasi, doar o biata ciuta;

mai bine, gand ascuns mi-asculta,

nu ma goni! mi-e teama crunta,
ma pedepseste bland si…uita…
candva, vorbit-am mult, acum, sunt surda…
nimicuri ma-nconjoara, firava-s umbra ciunta,
de fiare prigonita si-am devenit carunta,
sub ploaia de taceri, dorinta mi-e marunta…
decor incremenit…eu…ciuta, stand la panda…

                                           Sibilla Poesis

 

Despre Sibilla

sibilla_poesis@yahoo.com
Acest articol a fost publicat în Sibilla și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la CIUTA…

  1. jan zice:

    cred ca ar suna mai bine versul „nu-mi darui nici mila si nici ciuda”, dar e doar sugestia unui admirator al Sibyllaei:) si un indragostit de Nico:)

    Apreciază

  2. sfinx667 zice:

    multumesc pt sugestie slavule, eu o sudenita din Balcani, te tzuc cu drag din drag… :)}{}{}{
    Sibilla

    Apreciază

Lasă un răspuns

